Klachtenregeling
Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over ons wijkgezondheidscentrum, over één van onze medewerkers, over het gebouw, kortom over onze service en diensten. Als u klachten heeft, willen wij die graag van u horen.
Wij stellen het op prijs als u in eerste instantie uw klacht zo mogelijk met de betreffende medewerk(st)er bespreekt. Verder kunt u met uw klacht altijd terecht bij de directeur van ons centrum.
Indien de klacht één van onze medewerkers betreft, probeert de directeur te bemiddelen in het gerezen geschil. Ze hoort daartoe beide partijen.
Als u zich niet kunt verenigen met de resultaten van de bemiddeling, staat het u vrij de klacht voor te leggen bij de klachtencommissie. Ook kunt u de directie verzoeken de klacht door te zenden aan de klachtencommissie.
Wijkgezondheidscentrum Lindenholt kent een officiële klachtenregeling.
Natuurlijk proberen wij te voorkomen dat u klachten heeft over ons wijkgezondheidscentrum. Mocht het echter toch zo zijn, dan stellen wij het zeer op prijs dat van u te horen.
——————————————————————————————————————————————-
Als u naar aanleiding van ons privacyreglement contact met ons wilt opnemen of als u gebruik wilt maken van één van uw rechten, dan kan dat via onderstaande contactgegevens;
Telefonisch: | 024-3781818 |
Email: | info@wgclindenholt.nl |
Post: | Horstacker 1644 6546 EX Nijmegen |
Functionaris Gegevensbescherming | Stichting Privacyzorg (0800-1090) |
——————————————————————————————————————————————–