Contact
x Zoeken

Excellente zorg in nauwe samenwerking met u

Centraal in de fysiotherapeutische behandeling staat de actieve inzet van de patiënt bij het herstel. Informatie over achtergronden van de klacht leidt tot een beter begrip bij de patiënt hoe met de klacht kan worden omgegaan. Daarnaast is begrip van de oorzaken van de klacht een eerste stap in de preventie van nieuwe klachten.

Direct contact

Bel ons op 024-3781818
Stuur ons een email
Stuur ons een whatsapp bericht

Nieuwe patient

Om de behandeling zo effectief en prettig mogelijk te laten verlopen willen wij vooraf enige informatie geven. U kunt zich bij ons melden op verwijzing van uw huisarts óf middels directe toegankelijkheid fysiotherapie (DTF). U heeft dan geen verwijsbrief nodig voor de fysiotherapeut. De huisarts speelt wel een centrale rol in de coördinatie van uw zorg. Daarom informeert de fysiotherapeut uw huisarts, tenzij u aangeeft dat u dat niet wenst. In beide gevallen dient u zichzelf aan te melden met uw klacht.

Meer informatie

Klachtenregeling

De Geschillencommissie Fysiotherapie behandelt klachten over fysiotherapeuten en fysiotherapiepraktijken. Voordat je jouw klacht als een geschil kunt voorleggen aan de Geschillencommissie Fysiotherapie, moet je de klacht eerst bespreken met de fysiotherapeut en/of de praktijkhouder. Je kunt daarbij ondersteund worden door een klachtenfunctionaris.

Meer informatie

Op ons kunt u rekenen

Nieuws

Nieuwsoverzicht